Podzimní Parelel slalom Kraslice 2.9.

kraslice_2.9.07 058 - Copy

Všichni tomu říkali Dual, ale podle mě to byl spíš paralelní slalom (voni si totiž nepamatujou, když se to ještě jezdilo oficiálně dřív, než vznikl fourcross :o) Každopádně to byla povedená akcička…

Takže v neděli jsem se zase přesunul do Kraslic. Malky tentokrát nejel, naražený koleno ze sobotního fourcrossu se přes noc ozvalo. Na sjezdovce Krajka se tu letos jel už podruhý slalom. Oproti červenci, kdy do nás pralo slunce, to teď v neděli vypadalo, že každou chvilku sprchne. Dráha byla tentokrát vymazlenější. Zase dvě stejný dráhy ze slalomářskejch branek. Před prvnim skokem ale navíc mini step up lávka. To mě bavilo, nebyly aspoň takový kule na první dřevěnej odpal. Dřevěný skoky byly níž ještě asi dva. Plus veprostřed úzká lávka na balanc. Tu ale každej objížděl (bylo povolený), protože to byla mnohem rychlejší varianta. Před lávkou se totiž muselo pár metříků do kopce. Tady to podle mě stavitelé moc nevychytaly a lávečka byla zbytečná. Jo a za ní bylo kolmo k zemi prkýnko na bunny hop. Všechno samozřejmě dvakrát ve dvou totožnejch drahách. Takže oproti létu zpestření, ale jinak samotný branky mě asi v červenci bavily víc.

Na slalom zůstali některý lidi ze sobotního 4X plus přijel někdo navíc, jako třeba bráchové Stokládi, ošmikaný Vena Weber nebo Emílek z Varů na sjezďáku. Velkou hubu měl i Radek Broz, ale nakonec nepřijel a stěhoval si svůj web na rychlejší server :o) Takže se trénovalo a probíhaly krutý boje o místo na vleku jeepu, kterej nás vozil nahoru. Pak kvalda a už mohly začít nelítostný vyřazovací boje. Jelo se zase na dvě vítězný jízdy. Já zajel kvaldu někde těsně za půlkou a vyfás jsem Emílka. První jízdu jsem jel dost na jistotu, spodek možná až ležerně a v cíli jsem byl o pár metříků později. Takže ve druhý jsem musel zabrat. Bohužel v dokopec-úseku jsem při běhu uklouz a bylo po nadějích. Sice jsem pak nasadil kudlu a podle mě jsem Emílka stahoval, ale už to nestačilo. Podobně například Hovada vyřadil Draxík a Jiřík tak moh konečně odvézt celou rodinku domů do Plzně vyspat kocovinu. Protože jsem to pak zabalil, průběh dalších soubojů už šel mimo mě. Ale údajně vyhrál Zdenda Našinec před Sakim a Zdendou Plášilem. Sorry, jestli to bylo úplně jinak :o)

Fotky od Andy…

kraslice_2.9.07 047

kraslice_2.9.07 048

kraslice_2.9.07 049

kraslice_2.9.07 050

kraslice_2.9.07 053

kraslice_2.9.07 054

kraslice_2.9.07 055

kraslice_2.9.07 056

kraslice_2.9.07 058

kraslice_2.9.07 059

kraslice_2.9.07 060

kraslice_2.9.07 061

kraslice_2.9.07 067

kraslice_2.9.07 068

kraslice_2.9.07 070

kraslice_2.9.07 071

kraslice_2.9.07 073

A ještě pár mejch fotek od Toma Nádvorníka. Díky.

dsc01595

dsc01648

dsc01649

dsc01675

One thought on “Podzimní Parelel slalom Kraslice 2.9.

  1. jebat kocoviny!! ani bych jí neměl, kdybych na rozkaz nemusel míchat asi 10piv, falšku jablek a tak přibližně flašku zelený. To byla blbá kombinace zeleného materiálu 😉 ale vydržl sem chlastat nejdíl, asi tím že mě tam zapomněli 🙂

Zanechat Odpověď

