5. Norco 4X Cup Kraslice 1.9.

kraslice_2.9.07 015 - Copy

Poslední závod západočeskýho 4X cupu zase v Kraslicích…

V sobotu ráno rychle balim věci na závody, každou chvilku mě má vyzvednout Malky se svým novým luxusním vozem Opel Astra COMBI (jak vždy zdůrazňuje). Průser, asi jsem nechal rukavice v Plzni. Volám Malkymu, jestli nemá nějaký navíc, ať mi je vezme a doufám, že ještě nebude moc daleko od domova. Ospalej hlas mi odpovídá, že zaspal. Ha! Nacházim rukavky v tašce a rozhoduju se vyrazit s Andy sám, Kraslice nejsou daleko. Příjezd na místo, je trošku mokro, jdu trénovat.

Dráha se proti červenci nezměnila (popis dráhy tady http://perry.bloguje.cz/563609-3-zavod-zapadoceskyho-norco-4x-cupu-v-kraslicich-14-7.php ), jen na druhý bouli je nasypaná asi 10 cm boulička, která tě hodí do dopadu. Kraslický jsou očividně líný přizvedávat :o) Postupně se to sjíždí, ale lidí je míň než v létě. Za chvilku doráží Malky, kterej dneska spíkruje – nakonec se nechává ukecat a nastupuje i do závodu. Mam pocit, že se mi tu jezdí líp než v červenci, dráha mě baví. Jen jsem zase měkkej a neskáču troják uprostřed. Jinak největší problémy odkloněná zatáčka na konci třetí rovky. Dělá potíže všem, ale zas se za ní dá docela předjíždět (Zdenda Plášil tu během závodu deklasoval soupeře dvakrát :o). Jedniný co mě sere, je přehazka. Neposlouchá mě tak, jak by měla, takže radši startuju bez přehazování a moje starty tim pádem stojí za hovno.

kraslice_2.9.07 015

kraslice_2.9.07 017

Takže kvalda – open (hobby) je nás 14 kousků, takže postupujou všichni do 16ti pavouka). Malejch (rookie) je asi 24, jedou 32 pavouka. Kvaldu zajíždim standardní jízdu, nic jsem vyloženě nepohnojil. Po kvaldě jako obvykle problémy s časomírou a nekonečný debaty. Jsem třetí od konce. OK beru, jsou tu rychlejší borci. Ale Malky je předposlední a jel určitě rychleji. Farkaš snad kvaldu dokonce vyhrává a ten naopak žádnej zázrak nejezdí (nic proti, ale já s nim sváděl vyrovnaný souboje a nejsem zrovna adept na bednu :o). Pak nějakym fíglem ubíraj Malkymu pár vteřin a šoupou ho o kus dopředu – komedie.

No nic, jdem závodit. Fasuju do rozjížďky Malkyho, zmiňovanýho Farkaše (sorry nevim křestní) a Kubu Maška. První rozjížďka. Jak jsem říkal, seru singlespeed start a jsem poslední, Malky s Kubou se vzdalujou, já se držim celou cestu Farkaše, ale nepředjedu ho. V druhý jízdě se ho snažim podjet v první klopce, ale vnitřkem to klouže a nedaří se. Malky to pokládá v druhý klopce před step upem, málem jsem ho přejel. Poslední rozjížďka podobně, jsem čtvrtej a jdu se rekreovat a zaskakovat za Malkyho, kterej spíkuje i jezdí. Ten ale ke svýmu překvapení má díky pádu stejně bodů jako Farkaš a díky horšímu času z kvaldy vypadává. Na fourcrosse je fakt prdel!!! (Ještěže jsem se rozhod, že příští rok už na závody seru) Takže sledujeme zápolení ostatních a v hluchejch chvílích bereme dva mikráky a bavíme diváky svejma battlama (nutno říct, že si nic nedarujem). Navíc Malky rozjíždí těžkej business a snaží se prodávat nějaký hadříky. Trošku mu to kurvim, aby to neměl tak jednoduchý a nebyl moc ve vatě.

kraslice_2.9.07 043

kraslice_2.9.07 045

Finále Rookie největší peklo, mladý dravci si nic nedarovali a šli po sobě celou jízdu. Vyhrál neskutečně jezdící Aleš Rogožan, druhej Štěpán Novotný, třetí Zdeněk Našinec a čtvrtej Standa Pour. Ve finále open na prvnim místě jedoucí Přéma Tejchman přelítává troják (zase) a hází krutej crash. Záchranáři nabíhaj, chumel lidí kolem něj. Distancuju se od supů, takže nevim, co je s nim. Nakonec se zvedá se zalepenym okem (natržený obočí) a něco s prstem. Vyhrál teda Zdenda Pošvář, kterej v první klopce podjel „Sakiho“ Pytlíka, čtvrtej Kuba Mašek. Výsledky celýho poháru vám Hovado určitě přinese na http://www.etbikez.com i http://www.norco4xcup.mysteria.cz

Vyhlášení výsledků dnešních i celkových, sprchovačka šampáněm, loučení, někdo odjezd domů, někdo zůstává na nedělní duálek (paralel slalom).

Všem jsem říkal, že tohle byl muj poslední fourcross, tak uvidíme na jaře (ale asi fakt :o).

Za pár fotek díky Andy.

Tady ještě nějaký paparazzi zákulisní úlovky ode mě (pro rejpaly: fotku, na který jsem já, jsem já samozřejmě nefotil).

kraslice_2.9.07 016

kraslice_2.9.07 022

kraslice_2.9.07 023

kraslice_2.9.07 025

kraslice_2.9.07 026

kraslice_2.9.07 027

kraslice_2.9.07 028

kraslice_2.9.07 030

kraslice_2.9.07 032

kraslice_2.9.07 033

kraslice_2.9.07 036

kraslice_2.9.07 037kraslice_2.9.07 038

8 thoughts on “5. Norco 4X Cup Kraslice 1.9.

  1. To je snad FÓR(kros)Mám radost, že se na perryho bloguj konečně objevil solidní a objektivní report 😀 jinak že mi ubrali pár vteřin sem ani nevěděl, to je ale bordel

  2. moje reporty jsou vždycky těžce subjektivní … to dělá bulvár bulvárem … objektivní reporty píšou seriózní zpravodajský servery

  3. vocas Perryza 1: Mylkymu nikdo sekundy nepřidal ani neubral, jen se to špatně vytisklo na papíru(rozpise), a to tím, že se jeho čas v Excelu zaokrouhlil…tak jsem to opravil na rozpis tužkou. Rejpalové jako Deštík hned maj kecy 😦 je mi líto že tě to z třetího místa od konce katapultovalo na předposlední místo… 🙂

  4. Jiří já viděl jen škrtanej čas a šipku propiskou na výsledcích .. uznej že to vypadá blbě ….. mě je jedno, že jsem byl předposlední, mě jen těší, že tys byl poslední :o)

  5. ale v závodě jsi byl poslední ty, já dokázal narozdíl od tebe aspoň dojíždět na třetích místech a né jako ty poslední… jebat Deště!

Zanechat Odpověď

