Luxusní pojezd v Plzenci – úterý 14.8.

Doporučuju … tenhle plácek nemá na plzeňsku konkurenci

Dneska odpo panuje furt parádní letní počasí, rozhoduju se, kam na kolo. Napadlo mě, že v Plzenci jsem byl letos jen dvakrát, je to parádní plácek a mam to za barákem (no tak 10 kiláčků). XC už bylo poslední dobou dost, takže po práci házim kolo do citrouše a razim směr Plzenec a doufám, že tam bude někdo z lokálů.

 

To, co jsem viděl na místě, mě příjemně překvapilo. Za tu dobu, co jsem tu nebyl, se to tu solidně rozrostlo. Na začátku velký lajny přibyl jeden dirt, takže ted jsou čtyři. Co ale dělá největší radost mě, malá lajna se rozrostla tak na dvojnásobek, takže teď je to řada tak dvanácti trailsů – fakt zábavička. K tomu připočítejte lavici na uceni triku s možností transferů, wallride, malej wallride na tailtapy a podobně plus různý rádiusy na placku. Vedle malý řady jsou nasypaný hromady a roste tu rada třetí. Na tom všem se prohánělo skoro deset lokálů na malejch i velkejch kolech. Paráda.

Dal jsem si na rozcvičení dva skoky na lavici a jdu na malou lajnu. První skok je trochu pomršenej a tak je přes něj paleta, dál už je to pěkný, skoky jsou těsně za sebou, příjemný pohoupání. Postupně naskákávám, ale šestej skok je mi osudnej. Několikrát ho krutě hranim. Když ho konečně dávám, tak pak zahazuju na sedmym a dal se nedostávám. No aspoň je, co nalítávat přiště :o) Když mě omrzí trailsy, blbnu na wallridu – po pár opatrnejch pokusech mě to začíná fakt bavit. Plus nějaký whipy a x-upy na lavici, zábavy je tu dost. A tak furt dokola. Místňáci zabíjej, utkvely mi Happyho tobogany na velkejch skocích nebo Řandisovo tailwhipy na všem. Ostatní bohužel neznám jménem. Jo ale potkal jsem tu jednoho kolegu škodováka :o)

Když uz jsem toho měl plný kecky, hurá do citrouše, nakoupit do Olympie a domů na puding. Příště s sebou snad vezmu foťák.

Zanechat Odpověď

