Pondělí 13.8. lávky Plzeň Doubravka

Napadlo mě vyzkoušet nějakou novou lokalitu v Plzni. Na http://www.pilsen-ride.net psali o lávkách mezi Doubravkou a Bukovcem…

…Tak jsem tam po práci zajel. Menší XC z Vinic přes rybníky na Doubravku a pak dál směr Bukovec (popis a fotky lokality na http://www.pilsen-ride.net/?p=art&aid=4). Bez problémů jsem to našel a šel si to zkouknout. Na začátku malej dropík mezi budry a pak se to rozdvojuje. Možnost rovně takovej skok přes díru, ale dál je to zarostlý, takže se skáče nikam a dost blbě by se tam brzdilo. Dolu vede ještě nějaká stezka, ale tu jsem nezkoumal. Vedle toho druhá varianta lávka, která se zužuje na kládu a třetí varianta (moje :o) dropík ze šutru. Druhá a třetí varianta se pak spojujou, wallride, lávka s možností dropu nebo sjezdu na konci. Další lávka, která se rozdvojuje. Vpravo je to nějaký rozsekaný. Rovně překlopka a pak dost dlouhá lávka s hupama. Dál se zase rozdvojuje a je možnost doprava na drop nebo doleva na krutě zavřenou klopku a menší drop. Dole ještě nějaký DH pěšinky ale krutě zarostlý a lávka s velkym dropem.

Byl jsem tam sám, takže jsem nějak moc neblbnul. Dával jsem si dropík na začátku, pak kámen (zábavná trefovačka ze šutru do koryta budrů) a wallride, kterej mě napřed házel do trní (příjemný), ale pak jsem si ho najel a stala se z něj moje oblíbená překážka. Pak už jen dlouhá lávka s klopkou. Dropy jsem nepokoušel, sám se člověk tak nehecne, co? Lávky moc nemusim, takže zas takovej odvar to nebyl, ale kdo má rád lávky, tak si tu přijde na svý. Jsou fakt luxusní, ten kdo to stavěl, si dal sakra práci. Jen netušim, jestli tu teď někdo jezdí. Všechno je dost zarostlý a něco i polámaný..

Tak půl hoďky pojezd a pak zas XC dom. Cestou domů krutej hlaďák. Fuj!

Zanechat Odpověď

