Co se děje?

…tohle asi nikoho nezajímá, ale chci mít blog aktualizovanej, takže tady máte…

Takže poslední dva tejdny se tu nic nedělo, protože jsem si užíval zaslouženou dovču. Letos nic akčního, byli jsme si s Andy válet šunky v Chorvatsku, jen si plavat a šnorchlovat v parádne čistym mori. No jednou jsme tam dali posilku, ale za ty prachy .. jednou to fakt stačilo.

Vrátili jsme se v neděli a ja byl nechutně nadrženej vlízt na kolo. V pondělí ale neskutečný vedro, takže jsem po práci vzal bike a vyrazil se okoupat na Senečák a jak sluníčko trošku polevilo, hurá na Krkavec. Kouk jsem na mapu a vymyslel nějakou zkratku, cestou jsem lehce zakufroval, takže jsem si dal slušný cross-country a dorazil nahoru kolem osmý. Asi víte, že trať na Krkavci je zbouraná, ale cestou na starou trat vede pěkná hravá cestička z kopce a když se neodbočí na trať, tak cestička pokračuje dolu luxusnim single trackem. Takže jsem si to dal dvakrát dolu a mazal domů.

Jo, ale tohle nemůžu nezmínit. Přijel jsem domů neskutečně hladovej a zjistil, že nemam nic k jídlu. To jsem netušil, že pokud na Vinicích (pro neznalý plzeňský sídliště, kde většinou bydlim) nemá člověk večer doma zásoby jídla, je odsouzenej k smrti hladem. Jediná samoška samozřejmě zavřená, fast food kiosek měl zrovna inventuru, v jedný hospodě nemaj nic jídlu a do druhý je vstup na vlastní nebezpečí, protože to je místní cikánský doupě. Objednat si pizzu je na dlouho a do města autem jsem byl línej. Takže nakonec jsem povečeřel v první hospodě malý pivo a velký tyčky a mazal spát.

Jo, dneska jsem si koupil nový pláště. Jak jste asi poznali, začíná mě poslední dobou dost brát ježdění po lese (říkejte tomu třeba freeride nebo backcountry nebo jakkoliv, to je jedno..) a nějak to ty moje Larseny 2.0 a 1.9, co mam na dráhu a trailsy nezvládaly. Tak jsem to přezul a teď večer to byl lehce projet za barákem (lehce street a taková sjezdová cestička) a objevil jsem konečně ty Plamenovo dirty. Jupí, mam dirty za barákem (za tim plzeňskym)! Neni to žádnej zázrak, ale snad budou dobrý. Sám jsem je zatim nepokoušel. Jsou tam dva střední a pak takový malý mrchy, ale ty jsou neskutečně zarostlý. Hned, jak tam na klučinu zrzavýho natrefim, určitě je poskáčem.

Každopádně na víkend se chystá velká freeridová výprava, kde bude možnost testovat pláště až až. V pátek konečně jedeme skouknout park na Špičáku a pak se přesouváme na víkend na Geisskopf. Hurá moje první zkušenosti s bike parkama. Těšim se jak malej kluk. Tak snad to vyjde a po víkendu si přečtete report.

See ya…

2 thoughts on “Co se děje?

  1. za tim ostrovskym barákem už sou dirty taky, párkrát sem se totiž vysral z vokna

Zanechat Odpověď

