Dual Slalom Krajka Kraslice 15.6.

…V sobotu panovaly tropický vedra, meteorologové doporočuvali pobyt na přímém slunci max 20 minut a my se honili mezi brankama

Jako doplněk sobotního fourcrossu se jel v Kraslicích v neděli ještě old school duálek pro statečný, který zůstali do neděle. Teda třeba já osobně jel večer domů, ale na neděli jsem se vrátil, páč je to kousek. Takže po chvilce hledání jsem našel vlek na Krajce, potrápil citrouše těžkym rallye ve spodní části sjezdovky a píchnul ho k lesu do stínu. Ten tam vydržel asi půl hodiny a pak už citrouš dostával palbu 35stupňovýho vedra přímo stejně jako všichni jezdci.

Sjezdovka se hemžila červenejma a modrejma slalomářskejma brankama, který vytyčovaly dvě paralelní tratě. Pár metrů po startu byl pro zpestření ještě dřevěnej odpal. Sešlo se nás asi 16 kousků v Open, 8 prcků a 4 veteráni. Byla prdel vidět starýho Plášila nebo Roka, jak blbnou na kole v integrálách nebo kokoskách pučenejch od svejch ratolestí. Pobavil mě taky třeba Pavel Klekner z Klášterce, kterej přijel, zjistil, že se sennou rýmou to nebude úplně vono a zas vodjel. Takže jsme se pustili do tréninku. Zatáčky na posekaný sjezdovce pekelně klouzaly a dost lidí okusilo, jak štípe sláma. Pravá modrá stopa měla utáhlejší zatáčky, ale levá červená byla zas víc rozbitá. V polovině bylo vložený XC esíčko, který každýho prověřilo i ve šlapání po rovince. Mě osobně to hodně bavilo, užíval jsem si rozrážení branek kolenem a říkal jsem si, že tohle by mohlo jít, když se tu neskáče :o) Po první jízdě šel každej zahodit většinu chráničů a kdo měl s sebou kokosku okamžitě sundal i integrálu. Vedro bylo fakt dost.

V kvaldě jsem byl sedmej a tudíž spokojenej, docela jsem to i kulil. Ale při stylu časomíry, že dole zmáčkli stopky, když se nahoře mávlo praporkem, to mohlo bejt všelijak.

Jelo se na dvě vítězný jízdy. Do první jízdy jsem vyfás Majkla z Rotavy. Po startu jsem ved, ale ke konci trati mi ustřelilo přední a v kotrmelcích jsem ochutnal seno. Majkl udělal gesto a počkal na mě, než se sebírám. Takže zbytek jsme dojeli spolu, ale už jsem to nehnal a před cílem zabrzdil. Po prvních jízdách se uvařila Niva, která nás vozila nahoru a čekalo se hodinu na Jeep. Když jsme byli všichni dozlatova opálený, hladový a vyšitý, mohlo se pokračovat dál. Druhou jízdu už jsem jel opatrněji a vyhrál. Takže se šlo na třetí rozhodující. Po startu jsem ved a pak to Majkl podle mě hodně vypustil, asi už chtěl dát někde koupačku se svojí roštěnkou, která na něj trpělivě čekala a už byla celá upečená, takže jsem postoupil dál.

Pak jsem nafás Zdendu Plášila. První jízdu mi nandal, ale bylo to docela těsný. Na fourcrosse by mi nandal vo kotel víc. Před druhou jízdou se mě stačil Zdenda uplatit, sliboval mi pivko, když ho nechám – očividně ze mě měl strach, když viděl s jakou dravostí rozrážim branky. Ale tak lacino jsem mu to nedal. Nicméně jsem v jízdě zase lehnul a bylo vymalováno, odjezd domů pod studenou sprchu a na pořádnej řízek. Ještě jsem hodil domů Draxíka, kterýho v tomhle kole vyřadil Přéma. Takže konečný výsledky nevim, ale prej vyhrál Přema Tejchman.

Fotky bohužel nejsou. Jinak celá tahle sranda se pojede v září zase, takže doražte všichni, byla to neskutečná frdel.

One thought on “Dual Slalom Krajka Kraslice 15.6.

  1. jo, jsem strašně rád, žes to zmínil :(, my jsme se po kolektivní dohodě rozhodli závodu nezúčastnit, v tu chvíli tozhodlo spíš sluníčko, poněvadž na louku jsem se ani nedostal, každopádně noci v Kraslicích navíc nelituju 😀

Zanechat Odpověď

