3. závod západočeskýho Norco 4X Cupu v Kraslicích (14.7.)

abertamy_kraslice4x 104 - Copy

Ukazování výstřihů i lámání kostí inside…

Takže v sobotu se celej cirkus Rookie Cupu nebo Norco Cupu nebo, jak se to letos jmenuje, přesunul do Kraslic – pohraničního městečka, který je známý výrobou hudebních nástrojů a rodinou Rokových – nadšených stavitelů tratí a pořadatelů všech možných závodů. Místní trať doznala od minulýho roku několik změn. Boule po startu jsou jen sestupový schody – je to míň technický, minulej rok se tu dost lidí rozbíjelo. Pak je novej trojáček, kterej byl dost krátkej a kopal na předek, pak dva dvojáky zůstaly a nově dropík do první klopky. Na druhý zůstal dvojáček, ale místo přeskakováku esíčka je takovej hovadskej troják, kterej, kdo neprojel, toho krutě pokopal. Postupáček a levá klopka. Třetí rovka beze změn – bedna a dva dvojáky. Pak v pravý zatáčce místo dvou různjech stop jen jeden sestupák, po zatáčce nekonečná lavice, levá klopka a cílová lavice. Jdu trénovat, Andy jde fotit, abyste měli na co koukat, jsou tu klasicky všichni panáčkové ze západních Čech, co jezdí a pár návštěv z dáli. Taky hromada prcků, který sotva došáhnou na pedály, ale očividně se toho nebojí – tak jsme na Rookie Cupu, že jo. Po chvilce doráží z páteční kalby i Terka s pekelnym výstřihem a jde s nim oblbovat Sakiho, kterej má rozštípanou ruku a nejezdí. Tak trénink. Na první rovce se chvilku odhodlávám na troják, ale když ho proletí i desetiletej motokrosař, jdu do něj taky. Zbytek pohoda, velkej troják neskáču a jinak to jde. Norco je proti Black Horsu mnohem hravější, dráha mě baví. Na start nás vozí Niva s vlekem po třech lidech takže krutý čekání, šlapu radši po svejch, moh jsem ušetřit pade. Později se Niva uvaří a nahrazuje jí traktor.

Kvalda. Blbě si nastavuju přehazku, po startu přehazuju, ale divně, neposlouchá mě to a celou první rovku honim přehazku, šlapu naprázdno a všechno hranim. Pak už to jde až na konec třetí rovky, kde skáču dvojáčky a trefuju klopku přímo na prostředek. Krutě na brzdy, zadek dozadu a zadní plášť mi svlíká kraťáky, takže zbytek trati nemůžu moc šlapat – tahle tragikomedie mi vynesla předposlední flek (asi 23 lidí). Naštěstí se jede pavouk 36.

Rozjížďky většinou po třech, fasuju Slávu a nějakýho místního borce (tušim že mu říkaj Ivy, ale nevim jak se to píše). V první jízděm Sláva odpaluje, místňák druhej, já ho honim celou dráhu, má náskok tak 4 metry ale dotáhnout ho nemůžu. V druhý měl nějaký potíže na první rovce, takže jsem ho přeskákal a dojel druhej za Slávou. Serou mě kolena, který mi docela padaj, tuhle jízdu jsem dojel s chráničem na kotníku. Ve třetí jízdě jsem na konci první rovky druhej. Tenhle flek by mě ještě vyslal do dalších bojů, ale nechávám se lacině podjet lokálem na dropu do klopky a je to v řiti. Balim chrániče a jdu se nechat osprchovat hadicí (teplota ten den rozhodně neklesá pod třicet).

Další boje už teda beze mě. Přestávky mezi jízdama spestřujou místní zabijáci na jednom dirtu. Zvlášť mě bavil týpek na bmxu, kterej to celej den vysílal krutě do vejšky a pak to pokaždý napálil přesně mezi kozy. Nekecám, ani jednou nedolít. Menší sranda už byl týpek se zlomenou kličkou na prvnim trojáku. Prej jí měl zlomenou už čtyřikrát – tomu říkám pech. No výsledky: „naší“ kategorii open vyhrál Přéma Tejchman, druhej Kuba Mašek, třetí Vena Weber a čtvrtej Zdenda Pošvář, kterej tentokrát nikoho nesejmul :o) V prckách (kategorie Rookie) bohužel nevim, skoromístní favoriti Draxík, Plášil nebo Kabelka do finále nezasáhli a jeli nasraný domů. Ti lepší dostali koláče a nějaký ceny, ti horší ostrouhali a jelo se domů. Někdo ještě zůstával na nedělní dual, o tom snad zejtra…

Dole pár mejch narcistickejch fotek. Máme jich víc, tak kdo chce nějakou svojí, napište sem, pošlu. A možná budou i na etbikez.com.

abertamy_kraslice4x 077

abertamy_kraslice4x 078

abertamy_kraslice4x 104

abertamy_kraslice4x 117

abertamy_kraslice4x 137

abertamy_kraslice4x 154

5 thoughts on “3. závod západočeskýho Norco 4X Cupu v Kraslicích (14.7.)

  1. Pche!no sakra co to plácáte pořád?!:-P…si je sem klidně dej já už je viděla a stydět se za ně nemusim:-D…

Zanechat Odpověď

