2. závod západočeskýho Norco 4X Cupu 30.6.

…zelená je tráva, fourcross to je hra…

Sobota ráno, opatrně ukládám svoje bílý nablejskaný Norco, který nahradilo rezavýho Black Horse, do Citrouše a vyrážim směr Tachov. Z Plzně necelejch 70, takže pohoda. Příjezd na louku pod Tachovskou sjezdovku, kde už stojí slušný stanový městečko. Jdu se zaregistrovat k hodnejm důchodkyním, který s každym jednaj, jako by mu bylo deset. Kromě startovnýho ještě kilo za vlek a už se jede nahoru.


Napřed si myslim, že jsem se splet a přijel jsem na fotbalovej zápas místo na fourcross. Dráha je totiž komplet na trávě, ovšem luxusně posekaný. Nicméně dráha je vyloženě zábavná, není to žádná bikroska z kopce ale ani žádnej kamenolom. Po startu taková sestava boulí a pravá zatáčka, pak boule na přizvednutí, dvě boule na skočení, dvoják, postupák a něco jako sestupák, pak menší šikana, kde to pár lidí narvalo do balíku slámy. Lavice, levá zatáčka zase bez klopenky, boule, která se skáče skoro na placku, dvoják s možností přeletět dopad a dát si docela polet až do rokle, výjezd z rokle s odrazovou boulí do mocnýho transferu, levá a pravá zatáčka na rovince a cílová lavice. Na celý dráze ani jedna klopenka, ale nutno říct, že kdyby tam byly, jely by se tam hrozný kule. Dráha mě hodně bavila. Takže chvilku trénink, napřed peklo, ale postupně si to začínám trošku najíždět. Pak ještě trénink se starťákem, kterej padá náhodně v intervalu pět vteřin, žádný světla, takže žádný velký nacvičování. Jedinej Saki přelejzá starťák a občas má dost namále. Spíš bych řek, starťák padá, tak jak ho Saki přetlačuje. No je to prdel a všichni čekáme, za jak dlouho hodí froňo přes rampu. Ani jednou, škoda. Jinak mě ještě zaujal mladej americkej bikrosák Chris Dále, kterej je tu na návštěvě u Petra Mullhanse. Aniž by dráhu znal, hned se rozjel a začal skákat jako hopík a za chvilku se vyskákal až mimo trať a měl z toho hroznou prdel. Na to brzo doplatil, když už při tréninku zničil zadní kolo.

Takže kvalda, vrchní část jsem jel vyloženě ležerně a až moc na jistotu, za což jsem si v cíli pěkně nadával, spodek už byl lepší, bez nějakejch chyb. V kategorii open se sešlo 19 riderů, což znamenalo pavouka pro 16 lidí, tedy stop pro tři lidi hned po kvaldě. Prckové (tedy rookie) to měli jednodušší, těch bylo asi 23 a z kvaldy postupovali všichni. Moje vyhlídková jízda mi vynesla 16. flek. Takže si nadávám ještě víc, ale aspoň si ještě zajezdim. Že mě zajíždí Katarina, na to už jsem si zvyk, ale že i takový másla jako Hovado nebo Zewe, z toho nebudu spát. Do rozjížďky fasuju Zdendu Pošváře, staršího Brožíka a Majkla z Kraslic. Všechny tři rozjížďky maj podobnej průběh. Pošvi první, Brožík druhej, Majkl třetí, já slego. Jen v druhý to Majkl pokládá na transferu, skáču mu málem na hlavu, ale nakonec ho objedu a jsem třetí – hurá. Takže po prvnim trojkole to balim a další jízdy už sleduju jako divák (sakra tohle už jsem psal před dvěma tejdnama). Co si pamatuju, rookie vyhrál Zdenda Plášil, když na transferu přeskočil Sojku, třetí Pour, čtvrtej „Prcek“ Fuchs. Open vyhrál „Saki“ Pytlík, druhej Tomáš Brožík, třetí Petr Mullhans, čtvrtej Zdenda Pošvář. Před cílem na transferu se Muhlhans s Pošvi docela strefili a Pošvi to narval hlavou rovnou do stromu. Myslel jsem že je na místě mrtvej, ale ten vošklivej kudrnáč se vyhrabal z křoví, sed na kolo a ještě předved parádního x-upa na cílový lavici. Ten kluk je nesmrtelnej.

Po skončení závodu se měl jet jet ještě menší dirt contest, ale to už jsem nased do Citrouše a upaloval neskutečnejma stezkama směr Vary. Takže see ya v Kraslicích, snad se mi tam bude už aspoň trošku dařit.

Fotky tentokrát žádný, ale slibujou zas galerku na etbikez.com, takže jukněte tam.

2 thoughts on “2. závod západočeskýho Norco 4X Cupu 30.6.

  1. poškej na závodech, to tě Pošvi zabije za toho ošklivýho kudrnáče!!!! sundá helmu a s ní tě umlátí jak malýho Jardu, je to ďábel ten Pošvi….

Zanechat Odpověď

