1. závod Norco 4X Cup Úterý 16.6.

img_4846 - Copy

To byl zase provar…

Provar z mojí strany rozumějte. Ale hezky popořádku. Ráno razíme s Andy z Plzně do Úterý, slabejch 40 kiláků a start závodu až někdy po O, takže vstávání v klídku, snídaně a hurá do Citrouše. Na místě už se pilně trénuje, dva traktory pendlujou po prudký úterský stráni a vozej borce nahoru, no a ty zas jezděj dolu.

Jsou tu všechny známý tváře z jarních bikrosů plus třeba Humdrumáci Lepo a Sláva, který jsou ve stejnejch hadrech k nerozeznání nebo neskutečně vyježděná Káťa na svým parádnim Morewoodu. Dráha je po celonočnim chcanci mokrá, ale tady to vůbec nevadí, spíš naopak – tolik se nepráší a neklouže to. Nelenim a převlíkám se, beru kolo a hurá na valník. Už cestou na horu sleduju, že všichni na úterskej kamenolom nasadili DH pláště, kouknu na svojí na svůj Maxxis Larsen 1,9 vzadu a musim se smát. Takže trénuju jak zběsilej, ale žádnej velkej pokrok oproti minulý neděli. Snad jen prostřední skok lítám trochu líp (čti dál) a bedna je na jistotu. Jinak vrchní skok na placku, hrozný rány a cílovej dvoják radši neskáču. Kolem dvanáctý se Davidovi podaří zprovoznit starťák a jdou se trénovat starty. Pár se mi jich docela povede a jsem spokojenej. Ostatní takový štestí nemaj, starťák dost blbne a pár lidí hází slušný fróňo přes rampu, když starťák „zapomene“ spadnout. Když už mam dost natrénováno, dlabu na to a jdu s Andy na klobásu.

Za chvilku se rozjíždí kvalda, klasicky po jednom na čas. Tady zase pár frontflipů přes rampu. Moje jízda klasika, žádnej hrot, ale nic jsem vyloženě nepodělal. O to větší je pak moje zděšení, když vidim výsledky. Třetí od konce. Sice jsem nejel žádnou kudlu, ale že by mi nandali všichni.. Nechci nikoho osočovat, ale fakt je, že ve výsledkách bylo pár do očí bijících nesrovnalostí a taky to, že na nejdeckou časomíru jsou stížnosti prakticky kdekoliv jí vytáhnou. No, mě je to jedno, ale jestli byly výsledky regulerní, tak už fakticky patřim do starýho železa. Po kvaldě nekonečný čekání na rozlosování do rozjížděk. První kolo pavouka se jede třikrát, vždycky se stejnejma lidma. Já fasuju Slávu a ještě někoho. Je nás 24 na 32 pavouka, takže první jízdy po třech. Kluci mi vždycky solidně nakládaj už chvilku po startu, takže všechny tři rozjížďky končim třetí, jsem nasranej a jdu schovat kolo, zbaštit maso na grilu a domů. Před odjezdem se jdu ještě okoupat do Úterskýho potoka, kde mě lapí zuřivý paparazzi Rob Trnka. Jízdy prcků (kategorie Rookie) už jsem sledoval na půl oka, na Úterý se žene hroznej chcanec, takže sedám do auta a valim do Plzně na mexickou party…

Tenhle závod mě zase jednou ujistil vo tom, že fourcross už neni nic pro mě. Tuhle sezonku už nějak doklepu a příští rok už jenom nekonečný freeridy, pohodička na dirtech, žádný loktování s mladejma dravcema… Howgh.

img_4880

Pár mejch foteček od Andy. Máme jich víc, takže kdo by chtěl poslat nějakou svojí, napište mi sem nebo na tomas.peroutka@skoda.cz a já zkusim něco vyhrabat…

img_4767

img_4769

img_4821

img_4846 - Copy

img_4869

Plus dvě fotky od Zuzky Dvořákový…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A na závěr moje kulturistická rozcvička lapená paparazim Robem Trnkou.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

9 thoughts on “1. závod Norco 4X Cup Úterý 16.6.

  1. to mark: hele to tě zklamu, v Tachově jsem nebyl hodně dlouho a sám nevim, jak to tam vypadá … asi nezbyde nic jinýho než se tam vypravit..

  2. jo, už asi patříš do starýho železa!! ale co potom já??? to už sem dvakrát starý železo kterýmu už doktoři zakázali sportovat… 😦

Zanechat Odpověď

