Artík 2007 – sobota 2.6.

10 _img_1944 - Copy

…námořní souboje, DH, poslední etápka, kremace bot, krutá kalba..

Tak a máme tu report z Artíka, sobota, den třetí a zaplaťpánbu poslední. Ráno zase vstávačky dle možností, snídaně a hurá do sedel, odjezd na doplňkový disciplíny. V propozicích byly psaný věci jako nafukovací rukávky, plavací kruhy a podobně a to si teď bereme s sebou, takže tušíme, že to bude zas nějaká ujeťárna. A taky že jo. Jedeme do nedalekýho Rabštejna k řece, nebo spíš potoku a tam už to vidíme. Ve vodě jsou dva dřevěný vory a u každýho dvě bidla – delší a kratší s omotanym koncem. Úkol je jasnej – sundat nepřátelskou dvojici z voru, přičemž jeden fasuje dlouhý bidlo a dělá motor, druhej fasuje kratší a snaží se s nim zmlátit soupeře. Hned první souboj neskutečná prdel, kdy vor se pod Obludou potápí, aniž by je druhý družstvo vůbec nějak ohrožovalo. Za chvilku jdu já se Šwejkem proti Cigimu s Příbou. Já mam samozřejmě delší bidlo a větší sílu, tak jsem motor, Šwejk se bude bitkařit. Jedeme na Příbu, Šwejk zastrašuje hroznym řevem a mlácením bidlem do vody, takže jsem celej mokrej ještě než se k nim vůbec dostanem. Pak propuká hrozná nerozhodná bitka, ostatní na břehu řvou, nakonec se náš vor otáčí, Šwejk ztrácí mlátící bidlo a já jako motor se dostávám k Příbovi, stoupám si a jdu na něj poháněcím bidlem. Nakonec mě dostává, jdu do vody a vzápětí i bezmocnej Šwejk bez bidla. Vypadáváme v prvnim kole a můžem se jít usušit. Další souboje probíhaj v podobnym duchu, banda dospělejch chlapů s dětskejma rukávkama a kruhama se mlátí klackama v potoce. Radost pohledět.

10 _img_1886

10 _img_1944

Pak se přesouváme na další doplňkovku, která už má něco společnýho s kolama. Je to uphill/downhill družstev. Jeden vydupe nahoru, nahoře plácne druhýho a ten to mastí dole kopcom. Další kolo se pořadí prohodí, aby toho nebylo málo a počítá se součet. První jede Šwejk nahoru a neskutečně se loudá, já valim dolu, sjezdík tentokrát takovej nezáživnej, nic moc hravej, jen pár zatáček z kopce, dost na brzdy. Pak to otáčíme a dupu nahoru, výjezd naopak technickej až až, první pasáž je rychlejší běžet a taky to tak po několika pokusech rozjet se dělám. Pak konečně nasedám a dupu, ale zas se mi namotává tkanička, takže docela provar.

11 _img_2124

Po uphill/DH fasujeme řízky a brambory a s nacpanejma pupkama vyrážíme na poslední etápku. Ta se jede zase jinym stylem. Dostaneme mapu, na který je nakreslenejch pět bodů a cílem je objet je, nebo aspoň co nejvíc, během čtyř hodin. Vyrážíme ukrutnym krpálem z údolí Střely na první bod, máme ho, pohoda. Druhej bod taky ok, pak valíme na třetí. V lese jsou turistický značky, který nejsou na mapě, bloudíme a vyjíždíme v Lubenci, trochu zajížďka a po dvou dnech XC už toho máme fakt dost, hlavně na prdeli už se nedá skoro sedět. No vracíme se na třetí bod a po úmornym hledání ho konečně máme. To už pomalu vypršel čtyřhodinovej limit a tak na ostatní serem a valíme to do campu. No spíš se plazíme a dorážíme s cca hodinovym zpožděním. Dneska jen 40 kiláků, ale stačilo. Třídenní cross country nevydržely moje botky, který už byly dost načatý, tak je k všeobecnýmu veselí po dojezdu sundavám a pálim. Ještě hodinu se pak nese táborem hustej černej dým pálený gumy a už to taková prdel neni.

14 _img_2267

14 _img_2278

Je sobota večer a nastává část, na kterou se všichni neskutečně těší, některý dokonce možná jezdí na Artíka jen kvůli ní – závěrečná kalba v hasičárně (místní hospodě). Probíhá vyhlášení výsledků, společný foto a pak už si toho moc nepamatuju. Pivko a praděd po třech náročnejch dnech neskutečně zmašťuje a brzo nastává windows efekt. Vim jen, že se dost zpívá, něco jsem rozbil a protrhl stránku v kronice. Probouzim se v neděli ve čtvrt na jednu, skoro všichni už jsou pryč. Pořád si přijdu dost vožralej, nicméně nějak balíme, nasedáme do káry a honem domů pokračovat ve spánku. Prožívám horký chvilky, když míjíme policajty, protože tak promile určitě ještě mam, ale naštěstí si nás nevšímaj a já můžu upalovat domů, protože začínám pomalu střízlivět a je mi dost blbě.

15 _img_2501

15 _img_2537

16 _img_2378

4 thoughts on “Artík 2007 – sobota 2.6.