Artík 2007 – čtvrtek 31.5.

02 _img_1055 - Copy

Tak a teď něco z úplně jinýho soudku. Říká vám něco XC alias cross country?

Mě taky moc ne. Nicméně Artík je akce pro zvanou partičku lidí, na kterou jezdim už od roku 2000, kdy jsem se týhle pochybný cyklistický disciplíně ještě trošku věnoval. Navíc nejde jen o polykání kilometrů, ale taky o různý píčovinky v podobě doplňkovejch disciplín a hlavně o prdel okolo toho všeho. Takže, když se mi asi před dvěma měsícema objevila na mailu přihláška na letošní ročník, bylo to jasný. Domluvil jsem se se Šwejkem, od roku 2001 mym pravidelnym parťákem v týhle ujeťárně, pučil jsem si od Pávise luxusní XC stroj Kona Muni-Mula a vyrazil. Jsem zvědavej hlavně na Šwejka, týpka ze starý ostrovský školy, kdy každej jezdil všechno, hlavně street a byl strašně drsnej. Ovšem naposledy seděl Šwejk na kole asi před rokem a poslední dobou dává před kolem přednost píčovinám jako houpání se na laně někde na skále nebo lítání na padáku.

Takže čtvrtek ráno nakládáme citrouše k prasknutí, tři kola (já beru dvě: pučený XCéčko a svoje na doplňkovky), stan, spacáky, věci na kolo… A razíme směr Stvolny (vesnička u Žlutic). Po příjezdu se se všema zdravíme, zjišťujeme, že i po roce naší dvojce nikdo neřekne jinak než „Ožralý děti“, stavíme stan a po úvodním slovu pořadatelů se chystáme na první etápku. Ta se nejede výjimečně po dvojicích, ale jede každej na svý triko. Pořadatelé jsou kurvy a zdařile mlží, kolik to celý měří. Já odhaduju dvacet kiláků a nakládám ze začátku slušnou kudlu. Jede se to stylem, že po lese je cesta značená fáborkama a šipkama sprejem na stromech, kamenech atd. Na dvacátym kiláku jsem někde hodně daleko od tábora a zjišťuju, že dvacet to asi fakt nebude a polevuju v tempu. Celý se to odehrává v docela krutym terénu, krpály nahoru i dolu nebo průjezdy snad deseti brodama nejsou nic zvláštního. Nakonec to bylo slušnejch padesát kiláků, já s několika kuframa najel šedesát. Celý jsem to dal asi za pět hodin. Když jsem dorazil, většina týpků už byla v campu, ale třeba Šwejk dojel suveréně poslední a vychutnával si to celejch sedum hodin.

Po dojezdu do kempu se dáváme dokupy a ty nejčilejší rozjíždí turnaj v „green volejbalu“ dvojic. Ten jsme se Šwejkem minulej rok vyhráli, takže jsme natěšený obhajovat. Ale tentokrát je to až třetí místo. Ovšem pozorovat některý typy, jak se perou s míčem, kterej očividně drželi v ruce naposledy při tělocviku na základce, za to fakt stojí. Po volejbalu už následuje jenom decentní kalbička u vohně. Se Šwejkem popíráme naší přezdívku, já si dávám snad jedno malý pivko a Šwejk ani to, jsme unavený a jdem brzo spát.

Dole pár foteček ze čtvrtka od Michala (www.hadcore.cz), jen jsem si je maličko oříznul.

Report z pátku a soboty co nejdřív, těšte se..

02 _img_1055

02 _img_1061

2 thoughts on “Artík 2007 – čtvrtek 31.5.

Zanechat Odpověď

