4. závod ČP BMX a MTB na BMX dráze Praha Řepy (neděle 27.5.)

…druhej den na sluncem rozpálený řepský bikrosce
Takže jak jsem slíbil, přinášim report i z druhýho dne v Řepích. Ráno vstáváme, roztahujeme žaluzie podkrovního apartmá a mžouráme do novýho dne, co se tak asi bude dít. Lehká snídaně a hurá do Řep. Kim ještě chrápe, dorazí radši později, v sobotu se solidně spálil a neděle vypadá na další horkej den. Dorážíme na dráhu nepoučeni z předchozího dne jen tak tak se registrovat a honem trénink. Naštěstí už máme naježděno ze soboty. Já třeba to hodně pociťuju, jezdí se mi v pohodě, žádnej stres, dokonce i starty jdou. Říkám si v neděli to pujde. No trošku jsem to zakřik.

 

Takže k závodu. Jezdců je o něco míň, tušim pět rozjížděk po šesti. Já fasuju do rozjížďky Pepu Steina, kterej už letos nejezdí na závody vlakem, Prcka, kterej už vyrost a z prcka je pěknej buřtík, Zdeňka Fafela, kterej je asi jednim z favoritů, ale v sobotu si natlouk zápěstí a myslim Zdendu Plášila a ještě někoho. Ta paměť. Takže první rozjížďka. Docela dobrej start, bohužel ztrácim na postupáku, kterej neskáču, držim se celou dráhu na třetim místě. Poslední klopka, když najednou rána zprava a ležim na zemi. Fafel přilít vnitřkem a narval to do mě. OK, beru to, měl jsem si hlídat vnitřek a asi to neudělal schválně, ale stejně jsem dost nasranej. Tak další rozjížďka. Zas se držim na třetim místě, ale tentokrát rodeo přichází na druhym doublu druhý rovky, nadhazuju první bouli, ale kope mě do zadního, jdu přes řidítka, jen tak tak ustojim, ale všichni jdou přede mě, další poslední místo. Nadávám si, možná už únava druhej den. Tak poslední rozjížďka. Historie se opakuje. Jedu třetí, už jsem skoro v cíli, říkám si pohoda, konečně jsem něco dojel, když mě pokopávaj zrádný malý bouličky před cílem, kolo mi zdrhá a já jdu na záda. Tři rozjížďky, ani jednu jsem nedojel bez pádu. No prdel.

Takže opravky. Tam mam konečně trochu štěstí, když Krysa (Joma Team v neděli už konečně dorazil a zase si rozbíjel držky) se ještě s někym ťukne na postupáku a jdou docela drsně k zemi, já ho jen tak tak objíždim a držim si druhej postupovej flek. Takže semifinále. Tam se mi nepoved start a jsem po startu někde u konce, pak jsem někoho předjel a těsně před cílem ještě Matea a nakonec čtvrtej flek. Postupujou ale první tři, takže jdu do další opravky o finále. To už toho mam celkem dost po pěti jízdách v dusnu a vedru, ale energy drink Tiger z Tesca mě nakopává. Z opravky si vybavuju, že tam snad zas někdo padal, já dojíždim na třetim místě, takže těsně za branami finále. No i tak muj nejlepší letošní výsledek, mam toho plný kecky, jdu se svlíknout a chytat bronz, abych byl ještě krásnější. Finálko pozoruju už jako divák. Tam si spravuje náladu ze soboty Malky, kterej vítězí stylem start cíl, ovšem tentokrát bez slibovanýho freestylu jako např. v Bohnicích. Za nim dojíždí Zdeněk Fafel s naraženou rukou, třetí Zdenda Plášil, čtvrtej Jířa Penc a pátej Jiří Hovado Cipra – nechápu jak to dělá, asi nějaká protekce. Šest, sedum si nepamatuju, možná některý kucí z Kraslic, osmej dojíždí Prcek Fuchs. Jinak, pro informaci v MTB elite všem natřel prdel kudrnáč Zdeněk Pošvář (to se mu to zabíjí s takovym jménem) a v BMX elite neuvěřitelně jezdící Lukáš Měchura.

Takže stupně vítězů, Malky fasuje další medaili, já hovno, děkujeme Kimovi za luxusní nocleh, Kozman v teplym klobouky fotí poslední z asi 700 fotek toho dne, loučíme se se všema a razíme dom. Další bikrosy nás čekaj až v září, takže času na trénink moře.

Fotky bohužel žádný, ale očekávejte galerku na http://www.etbikez.com

Zanechat Odpověď

