3. závod ČP BMX a MTB na BMX dráze Praha Řepy

…dálniční honička s celní správou, peklo logickejch hádanek a něco málo závodění

O víkendu (26.-27.5.) se jely v Praze Řepích další dva závody českého poháru BMX a MTB na BMX dráze, kde jsem rozhodně nemohl chybět… Takže v sobotu ráno vstávačka, nakládám citrouše a ženu ho k Malkymu, nabírám ho v jeho dočasném bydlišti u babičky (Malkusovi staví luxusní vilu, kde v budoucnu vyroste luxusní snowpark, bikepark a rozlehlej bazén, u kterýho budou lehat ty nejlepší kozatý mulatky, jaký znáte jen z gangsta videoklipů a v garáži se bude tísnit sbírečka Jaguárů – ovšem než sídlo vyroste, bydlí celá rodina u chudáka babičky) a vyrážíme směr Praha.

Vše probíhá OK, než se dostaneme na dálnici. Po chvilce míjíme dodávku celní stráže, která stojí na parkovišti, v rychlosti si stihnu všimnout docela pěkný slečny v uniformě. Ale po pár minutách nás dodávka předjíždí a najíždí přede mě, to už je mi trošku divný a když zapíná majáčky a značku STOP, už je jasný, že něco neni v pořádku. Bohužel vystupuje mladej týpek a ne slečna. Klasika, doklady, „víte čeho jste se dopustil?“, nevim.. Aha, nemam dálniční známku. Týpek na mě, že můžu dostat blokovou pokutu až 5000 Kč nebo zaplatit až půl milionu ve správním řízení. Na to mu říkám, že to by bylo asi blbý, ale jeho to nerozesměje. Naštěstí je v pohodě a dostávám nejnižší možnou pokutu 500 kaček. Schovávám bloček a frčíme dál už bez problémů na řepskou bikrosku.

Tak akorát se zapsat a honem trénovat. Potkáváme spoustu známejch tváří, nechybí tu nikdo z tradičních účastníků, jen Joma team se někde zapomněl a Vena Weber musí do práce. Takže trénink, moc času neni, tak čtyřikrát projet, z toho tři starty, protože proti všem zvyklostem jsou všichni blok A, jen BMX elite blok B. Panuje dost vedro a dusno a mě se nejezdí moc dobře, navíc, nevim proč, jde vo hovno, trošku stres.

MTB Hobby je asi šest rozjížděk po šesti, já jedu s Jirkou alias Hovadem a určitě ještě s někym známym, ale už si nějak nepamatuju. Moc mi nejdou starty, všechny tři rozjížďky dojíždim na třetim fleku, takže celkem spokojenost, protože rovnou do čtvrtfinále bez opravek, ale co mě sere, že pokaždý dojíždí druhej a tudíž přede mnou Hovado, kterej jezdí fakt jak Hovado. To bych se měl stydět. Malky vyhrává všechny tři rozjížďky, ostatní známý fakt nevim. Kurva ta paměť. Takže čtvrtfinále, tam to nějak kurvim, už po startu mě zavíraj a dojíždim někde kolem pátýho místa. Takže opravky, tam už musim bejt do druhýho místa. Ale jedu tak nějak asi třetí, když se dostávám na první postupák druhý rovky, kterej jsem celej den projížděl po zadnim. Ale přijde mi, že teď dost dupu a jedu rychleji. Takže se rozhodnu radši skočit. Blbej nápad. Neodhadnu to a moc tahám a letim, že bych dopad tak 2 metry za dopad. Jak se leknu rozhodí mě to a nohy jdou z pedálů. Kvalitní superman. Už se vidim na zemi, ale protože padám fakt nerad, tak ve vzduchu zahazuju kolo, to letí samo kus za dopad a ještě chvilku si jede, já elegantně sbíhám dopad. Závody jsou ten den v píči, ale muj akrobatickej kousek zanechal ve spoustě lidí dojem soudě podle komentářů po zbytek dne ze všech stran. Malky vyhrává svoje semifinále a jde do fajnlu. Mezitim dorazil Kim, u kterýho máme ten den zajištěnej nocleh a poctivě natáčí všechny jízdy, jen ten muj leteckej den nemá. Takže finále. To už točim já, takže nestíhám úplně sledovat, ale Malky na konci první rovky druhej, v klopence to nějak pomrdává a propadá se, celkově je z toho v cíli čtvrtej flek. Na pátym místě dojíždí Zdenda Plášil, šestej, myslim, Jířa Penc a sedmej Draxík, ale ruku do vohně bych za to nedal. Jo a vyhrál asi 140centimetrovej bikrosák Mišík, to si ještě pamatuju.

Takže vyhlášení, kola pak necháváme přes noc u Vízího a u Draxíků a bereme Kima do káry a jedeme nakupovat baštu do Tesca a pak k němu domů. Čeká nás luxusní podkrovní byteček skoro v centru Prahy. Po nekonečnejch hádkách vaříme těstoviny se sýrovou omáčkou a kuřecim masem a koukáme, co jsme přes den natočili. Večer vyrážíme na chvilku do města, dáváme jedno pivko a fotbálek v buldogu a colu a krutej hipec v sabotage. Všechny nás zaujal hlavně song Nukleární píčus – hip hop, to prostě žerem. Brzo to balíme a vracíme se na byt, kde nás Kim uzemňuje logickou hádankou. Tady musim trošku zamachrovat, že já to dal asi za půl minuty a Malky nad tim seděl půl hodiny a ještě v noci nás všechny budil výkřikama „do píči to musim dát“ a podobně, než jsem mu to prozradil. Holt zabíjet na bikrosce neni všechno…

A o nedělnim závodě příště, děti…

pokuta

5 thoughts on “3. závod ČP BMX a MTB na BMX dráze Praha Řepy

  1. Perry, řekl bych, že to u tebe byla běžná reakce. Neletěl si dva metry za dopad, ale do dopadu.. první pokus do dopadu tě vždycky vyleká.(Need to feel hranka). A k zabíjení mozkem.. je třeba ho umět prodat a když ne, tak je to Škoda 😀

Zanechat Odpověď

