Víkendovej freeriding na Klínovci (5.-6.5.)

…a destrukce materiálu na DH trati

Těšili jste se na report z nedělního campu? Nic nebude! Páč už je to tejden a půl a já jsem línej si vzpomínat, co se dělo v neděli. Takže místo toho pár slov o víkendovym freeridingu na Klínovci.

 

Takže od pátku jsem pobýval v Abertamech, kde jsme s Andy hlídali barák její ségry, která si letěla válet šunky do Egypta. Když už jsem byl tak pěkně na horách, tak jsem se toho rozhod využít. Takže v sobotu dorazil Malky, hodili jsme kola do citrouše a vyrazili na Klínovec. Auto jsme nechali pod Božákem na Jahodovce a sjeli pod Neklid a potom dál na parkoviště pod lanovku. Na rozjezd takovej pěknej sešup lesníma cestama, místy trošku po budrech, rychlý, bavilo mě to. Plán byl dát to párkrát na Neklid a na Jahodovku plus objevovat nový stezky dolu, prostě lehkej freeride. Pak mě ale Malky ukecal, že si to dáme po sjezdový trati. Pokaždý, když tam naše pevňáčky vytáhnem, si nadáváme, ale nepoučili jsme se ani tentokrát. Teda spíš já. Prostě pohoda, pouštíme to dolu a já po cca 50ti metrech ještě v horní pohodový pasáži ztrácim kladku z přehazky. Chvilku hledám, nic, tak to Malky nějak prozatimně zaonačí a jede se dál, s tim, že můžu i bez jedný kladky maličko šlapat. Po chvilce ztrácim i ramínko a druhou kladku, to už jsme dole, nejhorší pasáže máme za sebou a já jsem slušně proklepanej. Fyzička všechno OK (nenadarmo celou zimu bušíme), akorát mě krutě bolej prsty, kterejma brzdim, páč deorka moc nestíhaj a navíc ještě přední nese stopy mastnoty ze starý vidle. Tady nás dojíždí Karlos s Radkem. Já jsem nasranej a jdu hledat komponenty mý přehazky, ostatní si zatím dávaj jízdu. Po vyšplhání se skoro k pašerácký jsem nic nenašel a jsem nasranej ještě víc, navíc začíná pršet, tak oblíkám bundu a čekám na ostatní. Když se dočkám, tak sjíždíme k lanovce, tam si maličko zlepšuju náladu, když podlejzám turniket a my frčíme nahoru a k autu. Vydařenej pojezd. Na trať na Klínovci už s timhle kolem nevlezu!!!

No nic. Vracíme se do Abertam, probíhá regenerace, žraní, koupačky, SNB videa, společenský hry atd. Jedem do Ostrova pro náhradní přehazku (stará SIS).

V neděli vstávačky v 9 a chceme si (hlavně já) spravit náladu. Takže jdu nasadit přehazku a zjišťuju, že jsem doma nechal šroub, kterym se připevňuje k rámu. Takže další cesta do Ostrova, tentokrát pro šroub. Napodruhý vše ok, nasazuju sisku, hážem věci do auta, holky nám připravujou luxusní rohlíky na cestu a vyrážíme. Auto necháváme tam co v sobotu a sjíždíme zas jahodovkou k lanovce. Tentokrát napoprvé (pak ještě jednou) vojebává turniket Malky. Cestou nahoru potkáváme rychlou rotu Etbikez s krumpáčema a lopatama na ramenou, jak si to mašírujou do spodní části trati, makat na plánovaných úpravách. My volíme xc-freeride na neklid a jahodovku a dolu. Pohodička, některý kořenový pasáže si vyloženě užíváme. Napodruhý mě Malky zas ukecává a navzdory mýmu včerejšímu předsevzetí si to dáváme zas po trati dolu. SISka na rozdíl od Sory drží, všechno ok, horní ne tak rozbitou část si už v rámci možností docela najíždíme. Pak před vjezdem do „Vancouveru“ si to rozmejšlíme a pouštíme to rovně pod vlekem. Až na to, že tam je dost budrů, ne moc zajímavá skoro rovná cesta. Čas se chýlí, takže jedem naposled nahoru a přes neklid zas k autu a návrat do Abertam. K pozdnímu obědu smažák od Horsta Siegla asi za kilo. Horská přirážka. Sparta sparta buzerantů parta.

Fotky zase nejsou, byli jsme líný fotit…

One thought on “Víkendovej freeriding na Klínovci (5.-6.5.)

Zanechat Odpověď

