Pražskej trípek 14.-15.4. část II

bikroska 114 - Copy

…2. závod ČP BMX a MTB na BMX dráze Praha Bohnice

Takže, kdo čet report z Roztok, ví, že ze se soboty na neděli jsme spali v Praze. Takže ráno žádnej kvalt, žádný vstaváčky v šest a bez snídaně do káry jako vždycky, když se jede někam na závody. Ale hezky pohoda snídaně a pak naskládat moje a Malkyho kolo do Citrouše a hurá z Vršovic do Bohnic.

 

Malky dorazil po chvilce městskou, protože ten spal jinde. Už od rána panovalo krásný slunečný počasí, na dráze jsme byli na devátou a u registrace byla fronta jako kráva (hlavně s jezdci v kategorii MTB se letos nějak podezřele roztrh pytel), takže jsme nikam nespěchali, probíhalo zdravení s ostatními jezdci, kecačky, srandičky, ranní koláčky a čajíky a podobně.

Když nás konečně pustili na dráhu, probíhal klasicky trénink, kde jsme mohli vidět třeba čistě rozlomenej rám na dvě půlky nebo Prckovo zlomenou osu (musim ho tu zmínit, ať má radost, když na něj Hovado na etbikez zapomněl). Já se celej trénink (a vlastně i závod) trápil ze starťákem a pravidelně zaspával. Ale jak jsem poslouchal, nebyl jsem jedinej, kdo se nemoh pořádně trefit a třeba Saki rampu naopak pravidelně trefoval – kluk nedočkavej.

Takže k závodu. Hned na začátku jsem si řek, že v rozjížďkách to nebude tak našlapaný, takže první jízdu pojedu pohodu a uvidí se. Jenže osud tomu chtěl jinak, hned po startu první jízdy mi přeskočila přehazka, takže jsem šel z pedálů, předved hned na první bouli slušný rodeo a už jsem se sbíral ze země. Takže poslední šestý místo v první rozjížďce. Pak už to bylo bez problémů, ale nikam jsem se nehnal, takže dvakrát třetí místo. A šel jsem teda do opravek o postup do čtvrtfinále. Tam nebyla velká konkurence, takže jsem si od začátku hlídal druhý místo. Ale díky vlastní blbosti jsem ke konci málem provařil (pro ty, kdo neví, z opravky postupují první dva), kdy jsem konec dráhy úplně vypustil a nějakej skřítek na mě začal zle dorážet. Nicméně jsem si na druhym fleku jel do cíle, ale najednou jsem cejtil, jak do mě někdo zezadu najel a já šel k zemi a po svejch doběh do cíle na třetim fleku. To jsem si říkal perrýsku, perrýsku, tos to dneska pěkně provařil, ale hned se seběhlo 4 nebo 5 rozhodčích a začali hulákat, že to bylo nefér. Já si v klidu počkal, až si to vyřešili a nakonec mě teda šoupli na druhý místo. Tímto se týpkovi, kterýho jsem tak poslal domů, omlouvám, ale sám musel vidět, že já se do hádky nezapojil ani slovem. Takže jsem teda šel do čtvrt, kde to byl slušnej provar, pátý místo ze šesti a další opravka, tentokrát do semi. Celej den do mě Malky a Andy hučeli, že jezdim jak ponocnej, že na startu spim a že nezávodim a jen se tak vozim. Takže v opravce jsem za to vzal. Nějakou náhodou na mě zbyla první dráha a zrovna se mi poved start, takže celou první rovinku jsem byl první. Pak jsem se nechal v první klopce podjet, ale furt to byl druhej postupovej flek. Na druhý rovce mě ale nějakej pardubičák přeskákal. Nicméně nelenil jsem a ve druhý klopce jsem si počkal, vyjel jsem si vejš a pustil to kratší cestou dolu, takže jsem se dostal zpátky vedle něj. No a tam to přišlo. S týpkem jsme se poloktovali, přičemž já šel k zemi a dost jsem se potlouk a závod pro mě skončil. Naštěstí jen naražená ruka, pár odřenin a roztrhlý rukavice.

Jak se dařilo ostatním: Malky vyhecovanej nekonečnýma debatama po pardubickym závodě nekompromisně vyhrál všechny tři rozjížďky, čtvrt, semi i finálko, přičemž ještě stihl předvádět dlouho slibovanej freestyle racing v podobě tablů nebo whipů na druhym skoku druhý rovinky, a zaslouženě tak bral tučný prize money v podobě bakelitový medaile nabarvený nazlato. Jířa Penc zaslouženě třetí flek, malej letec Draxík pátej, čahoun Zdenda Plášil, tušim, sedmej. Hovado skončil v semi nebo v opravce do fajnlu. Slušně se rozjezdili taky kraslický borci, kterejm jsem všem ještě minulej rok natíral frdel, ale tentokrát mi to všichni oplatili a šli do semi, někdo, myslim i do fajnlu.

Pak už se jenom počkalo na vyhlášení vítězů, kdy jsme mohli na bedně vidět třeba Malkyho homeless štýlo v rozepjatý Humdrum mikče nebo Draxíkovo gangsta obrovskou kšiltovku a košili. Když jsme u těch vítězů, tak musim zmínit, že plzeňskej Vendelín Webrojc si v Bohnicích spravil chuť z Pardubek, kde se mu rozpletlo to jeho silniční kolečko a bral zaslouženě první flek v MTB Elite. No a pak už tradá domů, někdo limuzínou Citroen ZX, někdo se Student Agency…

Více fotek na http://www.etbikez.com…

bikroska 096

bikroska 111

bikroska 113

bikroska 114

bikroska 116

bikroska 124

bikroska 128

3 thoughts on “Pražskej trípek 14.-15.4. část II

  1. hezky report! těším se, až začneš závodit. Jinak návrat byl kvůli plným busům Student Agency Superletuskou

  2. kdepak, začal jsem závodit tu poslední opravku a hned jsem šel k zemi … ještě dneska mam ruku zafačovanou … radši se budu jen tak bezpečně vozit jak ty rozjížďky předtim

  3. Prcek nenastoupil ani do závodu, takže nebylo zapotřebí ho v reportu zmiňovat!! jinak report good!!doufám že mi budeš na ETB pomáhat s reportama, páč už sem tam jedinej kdo tam píše a jak sám víš tak je pekelně těžký závodit, myslet na to jak jezdí ostatní abys o tom napsal, fotit a ještě se starat o malýho Kubu páč ten se ještě sám neovládá a potřebuje hilfe. Samozřejmě pak už se radši ani nesnažím postoupit do finále, páč někdo to finále musí nafotit!!! HEHE

Zanechat Odpověď

